Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DigablePlanets | użytkownik

imię i nazwiskoMaciek adresKędzierzyn-Kozle zarejestrowany05.09.2007 @18:38:48 ostatnio na stronie06.08.2016 @22:22:17



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2828912
digarty125 komentarze3772 posty na forum4

komputer / sprzęt
[Lumix DMC-FZ8] + [Filtr UV HOYA 52mm] + [Filtr Polaryzacyny Digital KING SLIM MC 52mm] + [Soczewki makro Alpha Digital +1D +2D +4D +10D 52mm] + [Filtr Alpha Digital Gwiazdkowy x6 52mm] +[Statyw- First FT-361] || Asus K50AB

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rokickienator1991    19.08.2008 @21:56:08
dzięki
Tak właśnie myślałem
Ładne wakacje spędziłeś
Pozdrawiam
_______
Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu.Mark Twain
~kaziu73    18.08.2008 @21:04:14
czekam na nowosci
_______
zapraszam do mnie
nie dziękuj...skomentuj

~krondyl    05.08.2008 @22:57:30
poprawiłem kadr dzięki za wskazówki bo mi umknęło dzięki
_______
Zdjęcia dostosowane do monitorów LED
http://www.murawiew.aq.pl

~reggaeee    05.08.2008 @22:09:40
Ja cie tez:d
dawaj jakies kometarze i NIE SPIJ
_______
Widziałem jak umierałeś! - Witaj w piekle dupku.
-Hildzia26    04.08.2008 @17:09:45
Specjalnie dla Ciebie jutro fota 10 MEGA Pozdro...
~femmefatale13    04.08.2008 @11:44:55
Właśnie dałeś mi pomysł.Zamieszkam w namiocie.:Dhehe. śmiesznie by było.
Niestety musimy zakończyć naszą konwersację do 16.Bo wyjeżdzam na wakacje Do hiszpani odpocząć od wszystkich...ahh.. pa;*
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~dzixone    04.08.2008 @08:51:05
jo jo jo..dzieki za jakiekolwiek noty pod zdjeciami..ja nie moge sie zdecydowac pod ktorym Twoim cos niecos napisac bo wszystkie sa godne poziwu a czasu moze zbraknac zeby wszystkie dokladnie ogladnac.pozdro dla kk w ktorym mam rodzine:D
~albicz    04.08.2008 @00:06:28
tak jest,zenit 12xp
~alchemikk    03.08.2008 @23:55:21
Dzięki, pozdrawiam.
_______
http://alchemikk.blogspot.com/ - mój fotoblog
~Maniek67    03.08.2008 @23:35:41
Ej wielkie dzięki za komenta dla mnie ty też masz niezłe fatki ...

~femmefatale13    03.08.2008 @21:26:23
No właśnie ja też po pracy padam i jeszzce moja siostra mnie tak irytuje ze tam uciekam...
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~Heatherette    03.08.2008 @20:25:06
Poprawiłam już troche te przepalenia, powinno być lepiej (jak nie widać to daj F5 na zoomie )
~femmefatale13    03.08.2008 @17:28:18
Możliwe.., to miejsce gdzie ja chodzę działa uspokajająco na układ nerwowy.. hehe
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~femmefatale13    03.08.2008 @14:35:11
Piękne to mało powiedziane.:D:D

Są same pola i jeziora.., świetnie to wygląda.Może kiedyś zrobię zdjęcie i dam na DA
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~PFMH    03.08.2008 @11:07:20
Nie ma za co
_______
Come on you raver, you seer of visions,
Come on you painter, you piper, you prisoner and shine!

~femmefatale13    01.08.2008 @22:35:42
Kto powiedział że ja się nie cieszę.

Tylko poprostu odludzie.! jedyna zaleta to widoki...hihi
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~femmefatale13    01.08.2008 @17:32:49
Przesadzasz, Tak dobrze Ci jest że marudzić zaczynasz...Mnie otaczają same babcie.., a do sklepu monopolowego mam 20min. drogi.:D

heh
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~femmefatale13    31.07.2008 @22:42:11
no to dawaj.! Chętnie sie zamienie...ciekawe czy bym wytrzymała...

ja też lubię spokój.. a;le poprostu niekiedy brak mi towarzystwa
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~femmefatale13    31.07.2008 @22:23:26
Kochasz spokój...tak...tak... ale by Ci się przestał podobać mieszkając tak daleko od ludzkości...ja tam mogę się zamienić.:Dale nie chce mieszkac w bloku wole mój kochany domek;]
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~femmefatale13    31.07.2008 @18:52:29
Wiem że fajnie.., czyściej jest i w ogole..ale za to odludzie
heh
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~femmefatale13    31.07.2008 @11:43:02
Tak.? Możliwe... Mi tam się nie podoba..zreszta nawet nie mieszkam w kozlu tylko okolicach:D
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~femmefatale13    30.07.2008 @22:36:12
Wiem.;]

Kasia Miło mi.;]

Ach., nie ważne z pewnością nie znasz..., ale pare osób się znajdzie;]
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~femmefatale13    30.07.2008 @22:13:03
Wiesz.., Są różni ludzie...

ale wiedz ze znam takich inteligentnych inaczej co by uwierzyli.;]
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~femmefatale13    30.07.2008 @21:57:57
Rób więcej zdjęć Koźla może ktoś uwierzy że jest takie piękne

hehe
_______
`Minuta gniewu odbiera Ci sześćdziesiąt sekund szczęścia - uśmiechnij się!
Wynurza się mgła.
~Agnisia    30.07.2008 @18:14:00
_______
Dobra fotografia, to taka, która zapamiętuje i przekazuje emocje.

http://www.fotopassion.blog.onet.pl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt